InterRisk Kontakt (22) 575 25 25

Kariera

Warszawa

Specjalista ds. Współpracy z Leasingam

Opis stanowiska:

  • Sprzedaż produktów komunikacyjnych oraz pozakomunikacyjnych dla klientów leasingowych

  • Rozwój sprzedaży w segmencie leasing oraz pozyskiwanie z rynku zapytań ofertowych

  • Negocjowanie programów ubezpieczeniowych z firmami leasingowymi oraz pośrednikami obsługującymi firmy leasingowe

  • Wstępna ocena ryzyka ubezpieczeniowego

  • Analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji oraz rekomendacje modyfikacji oferty, w celu podniesienia konkurencyjności oferty

  • Nadzór nad jakością i szybkością procesów obsługi klientów

  • Monitoring sprzedaży oraz analiza wyników sprzedażowych

  • Opracowywanie treści umów i aneksów agencyjnych

  • Inicjowanie i realizacja we współpracy z klientami programów wsparcia sprzedaży

Wymagania:

  • Min 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży ubezpieczeń w ramach programów ubezpieczeniowych (np. leasingowych, dealerskich, flotowych) oraz oceny ryzyka ubezpieczeniowego

  • Wykształcenie wyższe

  • Doświadczenie w negocjacjach z klientem korporacyjnym

  • Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków

  • Rozumienie zagadnień związanych z wynikiem technicznym i rentownością

  • Dobra znajomość języka angielskiego

  • Bardzo dobra znajomość MS Office, Excel, PowerPoint

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Dokładność i skrupulatność
  • Oferujemy:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • możliwość podnoszenie kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

  • pracę w przyjaznej atmosferze

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Kontakt:
    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mailowy: rekrutacja@interrisk.pl

    Warszawa

    Analityk biznesowo – systemowy

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    • prowadzenie analiz systemowych i biznesowych w dużych projektach wdrożeniowych
    • formułowanie wymagań dla systemów informatycznych
    • prowadzenie dokumentacji analitycznej i projektowej
    • wsparcie zespołu projektowego podczas stabilizacji wdrażanych rozwiązań
    • zapewnienie jakości wytwarzanych produktów poprzez wsparcie testów akceptacyjnych oraz wdrożenia rozwiązania
    • wypracowanie z departamentami biznesowymi oraz dostawcami zewnętrznymi wymagań dla systemów IT

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe
    • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w projekcie informatycznym w roli analityka, mile widziane w branży finansowej
    • umiejętność analizy potrzeb i wymagań funkcjonalnych Klienta, szeroko rozumianych potrzeb biznesowych
    • znajomość zagadnień integracyjnych (SOA, Web Services) oraz narzędzi typu SOAP UI
    • umiejętność modelowania systemów IT
    • znajomość notacji UML, BPMN
    • doświadczenie w modelowaniu procesów biznesowych end-to-end
    • doświadczenie w zakresie współpracy z Architektami (Korporacyjnym, Rozwiązań etc.)
    • doświadczenie w zakresie definiowania scenariuszy testowych – wsparcie dla departamentów biznesowych
    • znajomość SQL
    • znajomość narzędzia Enterprise Architect
    • wysokie zdolności analitycznego myślenia
    • dobra znajomość języka angielskiego
    • wysokie zdolności komunikacyjnie
    • samodzielność, kreatywność, zaangażowanie

    Mile widziane:

    • znajomość zagadnień związanych z architekturą rozproszonych systemów IT
    • doświadczenie w branży ubezpieczeniowej
    • certyfikaty lub szkolenia UML, BPMN; inne potwierdzające umiejętności analizy biznesowej i systemowej
    • doświadczenie we współpracy z zespołami Scrumowymi
    • doświadczenie w zarządzaniu zespołem analitycznym

    Oferujemy:

    • interesującą i odpowiedzialną pracę w instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku
    • możliwość wyboru formy współpracy
    • elastyczny czas pracy
    • świadczenia pozapłacowe (pakiet medyczny, karta sportowa i wiele innych)
    • możliwości rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
    • pracę przy projektach wspierających kluczowe obszary działalności firmy
    • pracę w młodym, zespole specjalistów (analityków i programistów), który chętnie dzieli się wiedzą
    • nową sieć kontaktów zawodowych
    • możliwość udziału w szkoleniach

    Kontakt:
    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mailowy: rekrutacja@interrisk.pl

    Warszawa

    Analityk/ Specjalista w Departamencie Controllingu Taryfowego

    Opis stanowiska:

    • wycena produktów w ubezpieczeniach komunikacyjnych, modele ceny technicznej i komercyjnej
    • analiza konkurencji, analizy segmentacyjne klientów NB i REN
    • tworzenie dokumentacji technicznej w zakresie taryfikacji produktów
    • monitorowanie i analiza wyników technicznych produktów w ubezpieczeniach komunikacyjnych, majątkowych i osobowych
    • analiza rentowności oraz źródeł zysków produktów w ubezpieczeniach komunikacyjnych,

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ścisłe, w tym matematyka, fizyka, ekonomia, informatyka),
    • dobra organizacja pracy,
    • bardzo dobra znajomość MS Office (Excel, Access, VBA),
    • umiejętność przetwarzania danych przy pomocy SQL, doświadczenie w pracy z RDBMS,
    • doświadczenie w budowie modeli matematycznych na potrzeby wyceny produktów i/lub analiz konsumenckich będzie dużym atutem,
    • znajomość Earnix, Emblem, R, python będzie dużym atutem,
    • posiadana licencja aktuarialna lub zdana część egzaminów aktuarialnych będą dodatkowymi atutami.

    Oferujemy:

    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • prywatną opiekę medyczną
    • zdobycie doświadczenia zawodowego w renomowanym towarzystwie ubezpieczeniowym

    Kontakt:

    Aplikacje: CV + list motywacyjny wraz adnotacją zawierającą klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych prosimy kierować na adres: rekrutacja@interrisk.pl

    Warszawa

    Specjalista ds. reasekuracji

    Opis stanowiska:

     

    • Rozliczenia reasekuracyjne oraz sprawozdawczość reasekuracyjna (ścisła współpraca z pionem finansowym)
    • Obsługa tematów związanych z Solvency II (ścisła współpraca z Aktuariatem oraz Risk Manager)
    • Kontakty z audytorem zewnętrznym/ KNF/Akcjonariuszem w zakresie tematów finansowych powiązanych z reasekuracją
    • Współtworzenie analiz statystycznych z zakresu ubezpieczeń zarówno na rzecz InterRisk jak również centrali w Wiedniu, zewnętrznych partnerów
    • Współtworzenie raportów okresowych

    Wymagania:

     

    • Min 2 lata doświadczenia w obszarze reasekuracji, controllingu finansowego, controllingu taryfowego w instytucji finansowej (mile widziana branża ubezpieczeniowa)
    • Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu rozliczeń/sprawozdawczości reasekuracyjnej, controllingu taryfowego, statystyki oraz znajomość rynku finansowego
    • Wykształcenie wyższe matematyczne, statystyczne lub ekonomiczne – mile widziane
    • Bardzo dobra znajomość j.angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
    • Biegła znajomości pakietu MS Office (Excel, Access)
    • Wysokie zdolności analityczne
    • Samodzielność
    • Zorientowanie na wysoka jakość pracy (dokładność, bezbłędność, terminowość)


    Oferujemy:

    • umowę o pracę
    • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych
    • możliwość podnoszenie kwalifikacji i rozwoju zawodowego
    • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu
    • pracę w przyjaznej atmosferze

     

    Kontakt:

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mailowy: rekrutacja@interrisk.pl

    Cała Polska

    Menadżer sprzedaży (umowa agencyjna)

    Miejsce pracy:
    Białystok, Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Katowice, Koszalin, Kraków,  Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Piotrków Trybunalski, Poznań, Radom, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zielona Góra

    Opis stanowiska: 

    • organizacja i rozwój sieci sprzedaży poprzez budowanie długotrwałych i pozytywnych relacji z agentami ubezpieczeniowym
    • zarządzanie zespołem agentów ubezpieczeniowych
    • realizacja ustalonych planów sprzedażowych
    • nadzorowanie pracy podległej sieci w zakresie jakości merytorycznej zawieranych umów, terminowości rozliczeń
    • motywowanie, szkolenie, obsługa i kontrola wyników sprzedaży podległych agentów


    Wymagania: 

    • wykształcenie wyższe 
    • znajomość i doświadczenie (co najmniej dwuletnie) w zarządzaniu agencyjną siecią sprzedaży  
    • znajomość i doświadczenie (co najmniej dwuletnie) w sprzedaży ubezpieczeń majątkowych i/lub komunikacyjnych
    • znajomość lokalnego rynku ubezpieczeń oraz agentów ubezpieczeniowych
    • umiejętności analizy zapytań ofertowych
    • umiejętność sporządzania ofert ubezpieczeniowych i negocjowania warunków umów ubezpieczenia
    • umiejętności negocjacyjne, elastyczność – umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, wysoka kultura osobista 
    • dobra organizacja pracy
    • dobra znajomość pakietu MS Office, a w szczególności programu Excel
    • prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:

    • ciekawą pracę w Oddziale dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych
    • możliwość podnoszenie kwalifikacji i rozwoju zawodowego
    • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu 
    • pracę w przyjaznej atmosferze 
    • atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy agencyjnej

    Kontakt:

    Aplikacje: CV + list motywacyjny wraz adnotacją zawierającą klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych prosimy kierować na adres: rekrutacja@interrisk.pl<o:p></o:p>

    Bydgoszcz

    Menadżer sprzedaży Ubezpieczeń zdrowotnych i osobowych

    Opis stanowiska:

     

    • organizacja dedykowanej sieci sprzedaży, poprzez budowanie długotrwałych 
    • i pozytywnych relacji z agentami ubezpieczeniowymi
    • zarządzanie zespołem agentów ubezpieczeniowych
    • realizacja ustalonych planów sprzedażowych
    • motywowanie, szkolenie, obsługa i kontrola wyników podległych agentów

     

    Wymagania:

     

    • znajomość i doświadczenie (co najmniej roczne) w sprzedaży ubezpieczeń osobowych i zdrowotnych lub życiowych
    • znajomość lokalnego rynku ubezpieczeń osobowych i zdrowotnych(życiowych)oraz agentów ubezpieczeniowych·(posiadanie grupy współpracujących agentów będzie dodatkowym atutem)
    • umiejętność koncentrowania się na zadaniach
    • wysoka samodyscyplina
    • doświadczenie we współpracy z agentami
    • umiejętność analizy zapytań ofertowych
    • umiejętność sporządzania ofert ubezpieczeniowych i negocjowania warunków umów Ubezpieczeniowych
    • dobra znajomość pakietu MS Office
    • prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:

     

    • zatrudnienie na atrakcyjnych warunkach agencyjnych
    • szkolenia produktowe i sprzedażowe
    • rozwoju zawodowego
    • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu
    • pracę w przyjaznej atmosferze

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając email:jan.grzela@interrisk.pl). Proszę o przesłanie  CV + list motywacyjny wraz adnotacją zawierającą klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.

    Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami

    Warszawa

    Płatny staż w Departamencie Controllingu Taryfowego (Aktuariat produktowy)

    Opis stanowiska:

    • monitorowanie i analiza wyników technicznych produktów w ubezpieczeniach komunikacyjnych, majątkowych i osobowych
    • analiza zyskowności oraz źródeł zysków produktów w ubezpieczeniach komunikacyjnych, majątkowych i osobowych
    • wycena produktów w ubezpieczeniach komunikacyjnych, majątkowych i osobowych
    • możliwość udziału w ciekawych projektach toczących się w obszarze taryfikacji
    • doskonalenie systemu informacji zarządczej
    • badania aktuarialne w ubezpieczeniach komunikacyjnych, majątkowych i osobowych

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe lub w trakcie zdobywania (preferowane kierunki ścisłe, w tym matematyka, fizyka, ekonomia, informatyka). Studenci III-V roku zainteresowani rozwojem zawodowym w obszarze taryfikacji,
    • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
    • bardzo dobra organizacja pracy
    • znajomość MS Office (Excel, Access)
    • umiejętność programowania,
    • znajomość SQL, VBA, R, będzie dodatkowym atutem

    Oferujemy:

    • ciekawy staż w Centrali dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych
    • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu
    • pracę w przyjaznej atmosferze


    Kontakt:
    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mailowy: rekrutacja@interrisk.pl