InterRisk Kontakt (22) 575 25 25

Kariera

Warszawa

Tester Biznesowy

Opis stanowiska:

  • udział w projektowaniu, pisaniu planów i przypadków testowych oraz w samej realizacji testów

  • przygotowywanie środowiska do testów manualnych

  • współpraca z developerami, analitykami i administratorami

  • dokumentowanie prowadzonych testów

  • współpraca z developerami

  • testowanie aplikacji

Wymagania:

  • skrupulatność, sumienność oraz chęć pogłębiania wiedzy w powierzonym obszarze

  • znajomość MS Office

  • komunikatywność

Mile widziane:

  • roczne doświadczenie w testowaniu aplikacji

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

  • znajomość SQL

  • znajomość Jira, HP QC, Test link

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w Centrali dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

Aplikuj

Warszawa

Pracownik w zespole Obsługi Procesowej Wierzytelności w Centrum Rozliczeniowym

Opis stanowiska:

  • Sporządzanie pism procesowych w sprawach cywilnych, w tym z zakresu ubezpieczeń

  • Dochodzenie wymagalnych wierzytelności Spółki na drodze polubownej i procesowej

  • Przygotowywanie projektów odpowiedzi w postępowaniu polubownym, sądowym i egzekucyjnym oraz reklamacyjno-skargowym przed organami i instytucjami rynku finansowego

  • Wsparcie Zespołu Obsługi Procesowej Wierzytelności w realizacji bieżących zadań i projektów

  • Kontrola nad przepływem korespondencji i biegiem terminów procesowych

  • Analiza prawna dokumentów, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji procesowej

  • Tworzenie pisemnych raportów, analiz i podsumowań w ramach realizowanych zadań

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (kierunek: prawo/administracja) lub student ostatnich lat studiów

  • Doświadczenie w zakresie postępowania cywilnego (procesowe dochodzenie wierzytelności)

  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point)

  • Umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość w wykonywaniu zleconych zadań

  • Doskonała organizacja pracy, sumienność, dokładność, zaangażowanie

  • Wysoka kultura osobista

  • Uprawnienia zawodowe mile widziane

Oferujemy:

  • Umowę cywilnoprawną (z nastawieniem na długofalową współpracę)

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

  • Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi procesowej wierzytelności podmiotu rynku finansowego

Aplikuj

Warszawa

Rejestrator danych w systemie informatycznym w Centrum Rozliczeniowym

Opis stanowiska:

  • Rejestracja danych w systemie informatycznym Towarzystwa

  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi w ramach posprzedażowej obsługi klienta

  • Porządkowanie i archiwizacja dokumentacji

  • Współpraca z Oddziałami w ramach wykonywanych czynności

Wymagania:

  • Znajomość MS Office (w szczególności MS Excel)

  • Skuteczność w realizacji zadań

  • Komunikatywność

  • Samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w Centrali dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • Możliwość rozwoju w firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku ubezpieczeń

  • Wsparcie opiekuna otwartego na inicjatywę i pomysły

  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia

  • Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

Aplikuj

Warszawa

Menadżer ubezpieczeń mieszkaniowych / MSP

Opis stanowiska

  • Generowanie pomysłów w obszarze nowej oferty ubezpieczeń mieszkaniowych / MSP

  • Analizowanie zgormadzonych danych i zarządzaniu całym cyklem życia produktu pod kątem realizacji postawionych celów

  • Monitorowanie realizacji planów sprzedażowych i szkodowych oraz rekomendowaniu zmian w produktach

  • Bliska współpraca w ramach organizacji z jednostkami terenowymi, pionem sprzedaży, marketingu, likwidacji szkód, IT

  • Bieżące badanie rynku w kontekście rozszerzenia oferty sprzedażowej i poszukiwanie nowych możliwości rozwoju

  • Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników firmy

  • Akceptacji ponadstandardowych zapytań underwritingowych oraz tworzeniu specjalnych ofert ubezpieczeniowych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek – ubezpieczenia / finanse / ekonomia / sprzedaż)

  • Znajomość rynku ubezpieczeń – min. 3 lata doświadczenia w branży ubezpieczeniowej na stanowisku związanym z ubezpieczeniami mieszkaniowymi / MSP

  • Doświadczenie w kształtowaniu i sprzedaży produktów ubezpieczeniowych

  • Zdolności interpersonalne: komunikatywność, otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów

  • Dobra organizacja pracy

  • Umiejętność pracy w zespole oraz otwartość na współpracę z klientem wewnętrznym

  • Analityczne myślenie

  • Wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi

  • Umiejętność pracy w zespole oraz otwartość na współpracę z klientem wewnętrznym

  • Bardzo dobra znajomość MS Excel

  • Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w Centrali dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • Możliwość rozwoju w firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku ubezpieczeń

  • Wsparcie managera otwartego na inicjatywę i pomysły

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

  • Pracę w przyjaznej atmosferze

Dołącz do aplikacji list motywacyjny opisujący Twoje doświadczenia biznesowe/ projektowe.

Aplikuj

Warszawa

Asystent w Departamencie Prawnym

Opis stanowiska:

  • Obsługa administracyjna spraw sądowych

  • Pobieranie akt z systemu i przekazywanie ich do Kancelarii

  • Wyszukiwanie i przekazywanie OWU i polis

  • Wysyłka decyzji płatniczych do księgowości celem wypłaty

  • Obsługa korespondencji zewnętrznej

  • Archiwizowanie dokumentów

  • Pobieranie rozmów telefonicznych

  • Informowanie Zespołu Regresów o wypłacie w szkodzie z zrejestrowanym regresem

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe prawnicze bądź student ostatnich lat studiów

  • Znajomość MS Office

  • Skuteczność w realizacji zadań

  • Komunikatywność

  • Samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w Centrali dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • Możliwość rozwoju w firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku ubezpieczeń

  • Wsparcie opiekuna otwartego na inicjatywę i pomysły

  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia

  • Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

Aplikuj

cała Polska

Rzeczoznawca w Zespole Likwidacji Szkód Korporacyjnych w zakresie wyceny maszyn i urządzeń technicznych

Opis stanowiska:

  • Wykonywanie oględzin na miejscu szkody, sporządzanie cyfrowej dokumentacji fotograficznej i protokołów z lustracji oraz opinii technicznych w oparciu o zebrany materiał, szacowanie lub weryfikacja rozmiaru szkody

  • Realizacja zleceń dotyczących obsługi szkód zgodnie z wewnętrznymi wytycznymi / procedurami

  • Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do ustalenia przyczyny szkody oraz odpowiedzialności i wysokości szkody

  • Realizacja ustalonej liczby zleceń i monitorowanie na bieżąco liczby wykonanych zleceń

  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi

Wymagania:

  • Wysoki poziom wiedzy technicznej oraz doświadczenie z zakresu wyceny maszyn i urządzeń technicznych, w tym maszyn budowlanych

  • Znajomość przepisów związanych z bezpieczeństwem pożarowym i przepisów prawa związanych z eksploatacją maszyn i urządzeń technicznych

  • Mile widziana praktyka zawodowa oraz doświadczenie w zakresie technicznej likwidacji szkód majątkowych

  • Prawo jazdy kat „B”

  • Wykształcenie wyższe techniczne

  • Umiejętności analityczne oraz formułowanie wniosków na bazie zgromadzonych materiałów

  • Dyspozycyjność

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Praca w miejscu zamieszkania i w terenie

  • Rozwój zawodowy w zespole wysoko wykwalifikowanych specjalistów

Aplikuj

Warszawa

Rzeczoznawca w Zespole Likwidacji Szkód Korporacyjnych

Opis stanowiska:

  • Wykonywanie oględzin na miejscu szkody, sporządzanie cyfrowej dokumentacji fotograficznej i protokołów z lustracji oraz opinii technicznych w oparciu o zebrany materiał, sporządzanie lub weryfikacja kosztorysów budowlanych.

  • Realizacja zleceń dotyczących obsługi szkód zgodnie z wewnętrznymi wytycznymi/procedurami

  • Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do ustalenia przyczyny szkody oraz odpowiedzialności i wysokości szkody

  • Realizacja ustalonej liczby zleceń i monitorowanie na bieżąco liczby wykonanych zleceń

  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi

Wymagania:

  • Wysoki poziom wiedzy technicznej oraz doświadczenie z zakresu wyceny wartości obiektów budowlanych i robót budowlano-montażowych

  • Znajomość przepisów związanych z bezpieczeństwem pożarowym i prawem budowlanym

  • Biegła znajomości obsługi programów do sporządzania kosztorysów budowlanych, preferowany SekoPrix

  • Mile widziana praktyka zawodowa oraz doświadczenie w zakresie technicznej likwidacji szkód majątkowych

  • Brak przeciwwskazań do pracy na wysokości

  • Prawo jazdy kat „B”

  • Wykształcenie wyższe techniczne

  • Umiejętności analityczne oraz formułowanie wniosków na bazie zgromadzonych materiałów

  • Dyspozycyjność

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

  • Pracę w przyjaznej atmosferze

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Pracę w miejscu zamieszkania

Aplikuj

Cała Polska

Menadżer sprzedaży (umowa agencyjna)

Miejsce pracy:

    Białystok, Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Katowice, Koszalin, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Piotrków Trybunalski, Poznań, Radom, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zielona Góra

Opis stanowiska:

  • organizacja i rozwój sieci sprzedaży poprzez budowanie długotrwałych i pozytywnych relacji z agentami ubezpieczeniowym
  • zarządzanie zespołem agentów ubezpieczeniowych
  • realizacja ustalonych planów sprzedażowych
  • nadzorowanie pracy podległej sieci w zakresie jakości merytorycznej zawieranych umów, terminowości rozliczeń
  • motywowanie, szkolenie, obsługa i kontrola wyników sprzedaży podległych agentów


Wymagania: 

  • wykształcenie wyższe 
  • znajomość i doświadczenie (co najmniej dwuletnie) w zarządzaniu agencyjną siecią sprzedaży  
  • znajomość i doświadczenie (co najmniej dwuletnie) w sprzedaży ubezpieczeń majątkowych i/lub komunikacyjnych
  • znajomość lokalnego rynku ubezpieczeń oraz agentów ubezpieczeniowych
  • umiejętności analizy zapytań ofertowych
  • umiejętność sporządzania ofert ubezpieczeniowych i negocjowania warunków umów ubezpieczenia
  • umiejętności negocjacyjne, elastyczność – umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, wysoka kultura osobista 
  • dobra organizacja pracy
  • dobra znajomość pakietu MS Office, a w szczególności programu Excel
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w Oddziale dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych
  • możliwość podnoszenie kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu 
  • pracę w przyjaznej atmosferze 
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy agencyjnej

>

Aplikuj

Szczecin

Specjalista w Zespole Ubezpieczeń Korporacyjnych

Opis stanowiska

  • Przygotowanie ofert ubezpieczeniowych zgodnie ze strategią i wytycznymi underwritingowymi

  • Negocjowanie i akceptowanie warunków ofert ubezpieczeniowych w ramach określonych wytycznych

  • Obsługiwanie umów ubezpieczeniowych po sprzedaży

  • Współpraca z pośrednikami (brokerami, agentami), pozyskiwanie zapytań brokerskich

  • Ocena ryzyka

  • Realizacja celów sprzedażowych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, techniczne, ubezpieczenia

  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku

  • Znajomość rynku ubezpieczeń korporacyjnych

  • Samodzielność i decyzyjność

  • Zmysł analityczny

  • Bardzo dobra organizacja pracy

  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole

  • Umiejętności negocjacyjne

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w Oddziale dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

Aplikuj

Warszawa

Młodszy Specjalista w PMO

Opis stanowiska:

  • wspierania PMO w bieżących pracach i realizowanych projektach, głównie w obszarze IT

  • wspieranie kierownika PMO w bieżących pracach

  • przygotowywanie prezentacji

  • zarządzanie kalendarzem

  • bieżące wspomaganie procesu zarządzania informacją dotyczących realizowanego portfolio projektów

  • wsparcie procesu raportowania w zakresie spraw prowadzonych przez PMO

  • aktywny udział w rozwijaniu standardów, narzędzi i praktyk zarządzania projektami

  • możliwość rozwoju w kierunku IT i zarządzania projektami

Wymagania:

  • doświadczenie w obszarze wsparcia projektów (PMO)

  • wykształcenie wyższe techniczne lub kierunkowe (zarządzanie)

  • znajomość języka angielskiego – poziom zaawansowany

  • znajomość oprogramowania: MS Office: PowerPoint, Excel, MS Project

  • umiejętność analitycznego myślenia

  • umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu

  • znajomość nowoczesnych zasad i technik zarządzania projektem

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w Centrali dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

Aplikuj

Kraków

Specjalista w Departamencie Ubezpieczeń Komunikacyjnych – Zespół Centrów Flotowych

Opis stanowiska

  • Dokonywanie oceny ryzyka flot pojazdów, ofertowanie, określanie warunków oraz zawieranie umów generalnych

  • Odpowiedzialność za wynik rentowności i sprzedaży ubezpieczeń flotowych w podległym regionie

Oczekujemy:

  • Doświadczenie w underwritingu ubezpieczeń komunikacyjnych flotowych – co najmniej 3 lata

  • Bardzo dobra znajomość specyfiki ubezpieczeń dla branży flotowej

  • Bardzo dobra znajomość rynku brokerskiego

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PP)

  • Nastawienie na cel i wytrwałość

  • Komunikatywność przekładająca się na budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

Aplikuj

Warszawa

Menadżer Sprzedaży Agencyjnej

Opis stanowiska:

  • Organizacja i rozwój sieci sprzedaży poprzez budowanie długotrwałych i pozytywnych relacji z agentami ubezpieczeniowym

  • zarządzanie zespołem agentów ubezpieczeniowych

  • realizacja ustalonych planów sprzedażowych

  • nadzorowanie pracy podległej sieci w zakresie jakości merytorycznej zawieranych umów, terminowości rozliczeń

  • motywowanie, szkolenie, obsługa i kontrola wyników sprzedaży podległych agentów

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe mile widziane

  • znajomość i doświadczenie w zarządzaniu agencyjną siecią sprzedaży

  • znajomość i doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń majątkowych i/lub komunikacyjnych

  • znajomość lokalnego rynku ubezpieczeń oraz agentów ubezpieczeniowych

  • umiejętności analizy zapytań ofertowych

  • umiejętność sporządzania ofert ubezpieczeniowych i negocjowania warunków umów ubezpieczenia

  • dobra znajomość pakietu MS Office, a w szczególności programu excel

  • prawo jazdy kat. B

  • umiejętności negocjacyjne, elastyczność – umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, wysoka kultura osobista

  • dobra organizacja pracy

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w Oddziale dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • możliwość podnoszenie kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

  • pracę w przyjaznej atmosferze

Aplikuj

Bydgoszcz / Toruń

Menadżer Sprzedaży

Opis stanowiska:

  • Organizacja i rozwój sieci sprzedaży poprzez budowanie długotrwałych i pozytywnych relacji z agentami ubezpieczeniowym

  • zarządzanie zespołem agentów ubezpieczeniowych

  • realizacja ustalonych planów sprzedażowych

  • nadzorowanie pracy podległej sieci w zakresie jakości merytorycznej zawieranych umów, terminowości rozliczeń

  • motywowanie, szkolenie, obsługa i kontrola wyników sprzedaży podległych agentów

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe

  • znajomość i doświadczenie w zarządzaniu agencyjną siecią sprzedaży

  • znajomość i doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń majątkowych i/lub komunikacyjnych

  • znajomość lokalnego rynku ubezpieczeń oraz agentów ubezpieczeniowych

  • umiejętności analizy zapytań ofertowych

  • umiejętność sporządzania ofert ubezpieczeniowych i negocjowania warunków umów ubezpieczenia

  • dobra znajomość pakietu MS Office, a w szczególności programu excel

  • prawo jazdy kat. B

  • umiejętności negocjacyjne, elastyczność – umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, wysoka kultura osobista

  • dobra organizacja pracy

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w Oddziale dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • możliwość podnoszenie kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

  • pracę w przyjaznej atmosferze

Aplikuj

Bydgoszcz / Toruń

Specjalista w Zespole Ubezpieczeń Korporacyjnych

Opis stanowiska:

  • Budowanie ofert ubezpieczeń korporacyjnych (majątkowych i odpowiedzialności cywilnej) w oparciu o zapytania brokerskie

  • przygotowywanie analiz oceny ryzyka ubezpieczeniowego

  • współpraca z brokerami

  • wparcie rozwoju sprzedaży w kanale brokerskim

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe

  • wysokie zdolności analityczne, dokładność, sumienność

  • zdolność do samodzielnego wyszukiwania rozwiązań

  • bardzo dobra znajomość pakietu MSOffice – szczególnie Excel

  • samodzielność w realizacji powierzonych zadań oraz bardzo dobra organizacja pracy

  • wysokie zdolności komunikacyjne i umiejętność współpracy w grupie

  • udokumentowane doświadczenie w branży ubezpieczeniowej na podobnym stanowisku

Wymagania:

  • Ciekawą pracę w Oddziale dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • możliwość podnoszenie kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

  • pracę w przyjaznej atmosferze

Aplikuj

Warszawa

Specjalista w Departamencie Kontroli Procesowej Likwidacji Szkód

Opis stanowiska:

  • wsparcie cyklicznie przeprowadzanego przeglądu szkód zamkniętych

  • współudział w opracowywaniu analiz oraz wyników badania

  • organizacja konsultacji i spotkań roboczych związanych z usprawnieniem procesu likwidacji szkód

  • udział w pracach związanych z automatyzacją i optymalizacją procesu likwidacji szkód

  • bieżące wsparcie prac projektowych

Wymagania:

  • minimum rok doświadczenia na stanowisku związanym z likwidacją szkód majątkowych

  • bardzo dobra znajomość MS Excel (poziom zaawansowany)

  • skuteczność w realizacji zadań

  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne

  • dobra znajomość języka angielskiego

  • samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w Centrali dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • możliwość rozwoju w firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku ubezpieczeń

  • wsparcie managera otwartego na inicjatywę i pomysły

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

  • pracę w przyjaznej atmosferze

Aplikuj

Warszawa

Specjalista w Departamencie Rozwoju Sprzedaży i Nowych Technologii

Opis stanowiska:

• wsparcie sprzedaży ubezpieczeń majątkowych masowych ze szczególnym uwzględnieniem ubezpieczeń Ochrony Prawnej

• współpraca w ramach międzynarodowego projektu ubezpieczeń Ochrony Prawnej

• planowanie i organizacja akcji promocyjnych oraz analiza i ocena ich efektywności

• zapewnienie sprawnego przepływu informacji marketingowo-sprzedażowej pomiędzy Centralą i Oddziałami.

• organizowanie oraz wspieranie cyklicznych spotkań dla managerów sprzedaży

• doraźne, analityczne wsparcie w zakresie wyników sprzedaży sieci agencyjnej

• analiza szkodowości portfela klientów

Wymagania:

• wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: prawo) lub student ostatnich lat studiów

• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PP)

• nastawienie na cel i wytrwałość

• komunikatywność przekładająca się na budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi

• bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego

Oferujemy:

• ciekawą pracę w Centrali dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

• możliwość podnoszenie kwalifikacji i rozwoju zawodowego

• wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

• pracę w przyjaznej atmosferze

• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

Aplikuj