InterRisk Kontakt (22) 575 25 25

Kariera

Warszawa

Menadżer ubezpieczeń mieszkaniowych / MSP

Opis stanowiska

  • Generowanie pomysłów w obszarze nowej oferty ubezpieczeń mieszkaniowych / MSP

  • Analizowanie zgormadzonych danych i zarządzaniu całym cyklem życia produktu pod kątem realizacji postawionych celów

  • Monitorowanie realizacji planów sprzedażowych i szkodowych oraz rekomendowaniu zmian w produktach

  • Bliska współpraca w ramach organizacji z jednostkami terenowymi, pionem sprzedaży, marketingu, likwidacji szkód, IT

  • Bieżące badanie rynku w kontekście rozszerzenia oferty sprzedażowej i poszukiwanie nowych możliwości rozwoju

  • Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników firmy

  • Akceptacji ponadstandardowych zapytań underwritingowych oraz tworzeniu specjalnych ofert ubezpieczeniowych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek – ubezpieczenia / finanse / ekonomia / sprzedaż)

  • Znajomość rynku ubezpieczeń – min. 3 lata doświadczenia w branży ubezpieczeniowej na stanowisku związanym z ubezpieczeniami mieszkaniowymi / MSP

  • Doświadczenie w kształtowaniu i sprzedaży produktów ubezpieczeniowych

  • Zdolności interpersonalne: komunikatywność, otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów

  • Dobra organizacja pracy

  • Umiejętność pracy w zespole oraz otwartość na współpracę z klientem wewnętrznym

  • Analityczne myślenie

  • Wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi

  • Umiejętność pracy w zespole oraz otwartość na współpracę z klientem wewnętrznym

  • Bardzo dobra znajomość MS Excel

  • Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w Centrali dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • Możliwość rozwoju w firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku ubezpieczeń

  • Wsparcie managera otwartego na inicjatywę i pomysły

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

  • Pracę w przyjaznej atmosferze

Dołącz do aplikacji list motywacyjny opisujący Twoje doświadczenia biznesowe/ projektowe.

Aplikuj

Warszawa

Analityk Biznesowy w Departamencie Informatyki

Opis stanowiska

  • Opracowywanie z departamentami biznesowymi oraz dostawcami zewnętrznymi wymagań w projektach zmian do portalu sprzedażowego:

    • Pozyskiwanie i definiowanie potrzeb biznesowych

    • Prowadzenie analiz systemowych i biznesowych

    • Organizacja warsztatów, konsultacji i spotkań grupo roboczych

    • Weryfikacja i rozwijanie dokumentacji biznesowo – systemowej portalu

  • Prowadzenie i koordynacja projektów związanych ze zmianami i rozwojem portalu:

    • prowadzenie dokumentacji analitycznej i projektowej

    • zapewnienie jakości wytwarzanych produktów poprzez wsparcie testów akceptacyjnych oraz wdrożenia rozwiązania

    • opracowywanie scenariuszy testowych dla wprowadzanych zmian

    • organizacja, nadzór oraz przeprowadzanie testów nowych rozwiązań

    • współpraca z dostawcami rozwiązań

  • Wsparcie w bieżącym funkcjonowaniu portalu:

    • Rejestracja i analiza zgłaszanych błędów

    • konfiguracja środowiska

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzaniu analiz biznesowych/systemowych

  • Mile widziana znajomość notacji UML lub BPMN

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z koordynacją projektów IT lub prowadzeniem projektów

  • Znajomość technologii i rozwiązań stosowanych w aplikacjach i systemach webowych.

  • Dobra znajomość języka angielskiego

  • Umiejętność myślenia analitycznego

  • Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej lub znajomość produktów ubezpieczeniowych

  • Doświadczenie w zakresie definiowania scenariuszy testowych

  • Umiejętność analizy potrzeb i wymagań funkcjonalnych Klienta

  • Dobra znajomość MS Excel MS Power Point

  • Doświadczenie w pracy w Enterprise Architect lub MS Visio będzie dodatkowym atutem

  • Samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy

  • Umiejętność pracy w zespole oraz zaangażowanie w wykonywane zadania

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w Centrali dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych’

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

  • Pracę w przyjaznej atmosferze

    Aplikuj

Warszawa

Specjalista ds. zgodności z przepisami (compliance)

Opis stanowiska

  • Monitorowanie zgodności działania Spółki z obowiązującymi przepisami prawa, opartym na nich orzecznictwem Sądu Najwyższego i utrwalonym orzecznictwem sądów powszechnych oraz rekomendacjami i wytycznymi organów nadzoru, a także procedurami wewnętrznymi

  • Raportowanie w obszarze zgodności z przepisami w ramach obowiązujących regulacji prawnych

Oczekujemy:

  • Wykształcenie wyższe prawnicze (bądź student ostatnich lat studiów prawniczych)

  • Biegła znajomość języka angielskiego

  • Dobra znajomość pakietu MS Office

  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy samodzielnej oraz w grupie

  • Sumienność i dokładność w realizacji zadań

  • Dobra organizacja pracy własnej

  • Skuteczność w realizacji celów

Oczekujemy:

  • ciekawą pracę w Centrali dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych’

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

Aplikuj

Warszawa

Specjalista w Biurze Zasobów Ludzkich

Opis stanowiska

  • Administrowanie sprawami pracowniczymi, przygotowywanie dokumentów dla pracowników (umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja urlopów itp.)

  • Przygotowywanie i analiza raportów

  • Udział w bieżących projektach Biura Zasobów Ludzkich

Oczekujemy:

  • Praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych

  • Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziale kadr

  • Mile widziana znajomość systemu kadrowo-płacowego TETA

  • Dobra znajomości pakietu Microsoft Office

  • Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania

  • Zdolności planowania i organizowania swojej pracy

  • Bardzo dobre umiejętności komunikacji i współpracy z klientem wewnętrznym

  • Min. komunikatywna znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w Centrali dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (umowa na zastępstwo)

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

Aplikuj

Warszawa

Specjalista ds. likwidacji szkód, analiz i projektów

Opis stanowiska:

• planowanie i nadzór projektów wewnętrznych w ramach Zespołu

• udział w zewnętrznych projektach, w tym IT

• rozliczenia reasekuracyjne, raportowanie i analiza w tym współpraca ze spółkami zagranicznymi w ramach grupy

• współpraca w zakresie regresów do szkód z ryzyk korporacyjnych z innymi Departamentami oraz podmiotami zewnętrznymi

• wsparcie w przygotowywaniu cyklicznych raportów zarządczych i raportów ad hoc

• przygotowywanie dokumentacji związanej z kontrolami funkcjonalnymi i audytem

• możliwość rozwoju w zakresie likwidacji szkód, w tym rozpatrywania reklamacji, skarg i odwołań

Oczekujemy:

• znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym

• znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point)

• zdolności analityczne

• komunikatywność

• zorganizowanie

• samodzielność

Oferujemy:

• ciekawą pracę w Centrali dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

• umowę o pracę

• możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

• wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

Aplikuj

Warszawa

Specjalista w Departamencie Likwidacji Szkód

Opis stanowiska:

  • Rozpatrywanie odwołań dotyczących likwidacji szkód w mieniu oraz obsługi szkodowej w zakresie ubezpieczeń z OC ppm oraz AC

  • Kontrola merytoryczna i operacyjna likwidacji szkód

  • Podejmowanie decyzji odszkodowawczych w ramach posiadanych kompetencji i uprawnień

  • Prowadzenie korespondencji z ubezpieczonymi/poszkodowanymi, instytucjami i organami, innymi osobami prawnymi i fizycznymi

  • Prowadzenie szkoleń, instruktarzy, warsztatów dla własnych jednostek likwidacyjnych oraz podwykonawców zewnętrznych w zakresie likwidacji szkód

  • Udzielanie innym jednostkom i komórkom organizacyjnym merytorycznej pomocy w sprawach dotyczących likwidacji szkód

  • Kontrola poprawności zabezpieczania i dokumentowania uprawnień regresowych w szkodach likwidowanych przez jednostki własne oraz przez operatorów zewnętrznych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe

  • Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Dobra znajomość pakietu MS Office

  • Znajomość języka angielskiego

  • Dobra organizacja pracy, dokładność i skrupulatność

  • Samodzielność, kreatywność i zaangażowanie

Oferujemy:

  • Interesującą i odpowiedzialną pracę w młodym zespole specjalistów

  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

  • Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

  • Pracę w przyjaznej atmosferze

Aplikuj

cała Polska

Rzeczoznawca w Zespole Likwidacji Szkód Korporacyjnych w zakresie wyceny maszyn i urządzeń technicznych

Opis stanowiska:

  • Wykonywanie oględzin na miejscu szkody, sporządzanie cyfrowej dokumentacji fotograficznej i protokołów z lustracji oraz opinii technicznych w oparciu o zebrany materiał, szacowanie lub weryfikacja rozmiaru szkody

  • Realizacja zleceń dotyczących obsługi szkód zgodnie z wewnętrznymi wytycznymi / procedurami

  • Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do ustalenia przyczyny szkody oraz odpowiedzialności i wysokości szkody

  • Realizacja ustalonej liczby zleceń i monitorowanie na bieżąco liczby wykonanych zleceń

  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi

Wymagania:

  • Wysoki poziom wiedzy technicznej oraz doświadczenie z zakresu wyceny maszyn i urządzeń technicznych, w tym maszyn budowlanych

  • Znajomość przepisów związanych z bezpieczeństwem pożarowym i przepisów prawa związanych z eksploatacją maszyn i urządzeń technicznych

  • Mile widziana praktyka zawodowa oraz doświadczenie w zakresie technicznej likwidacji szkód majątkowych

  • Prawo jazdy kat „B”

  • Wykształcenie wyższe techniczne

  • Umiejętności analityczne oraz formułowanie wniosków na bazie zgromadzonych materiałów

  • Dyspozycyjność

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Praca w miejscu zamieszkania i w terenie

  • Rozwój zawodowy w zespole wysoko wykwalifikowanych specjalistów

Aplikuj

Cała Polska

Menadżer sprzedaży (umowa agencyjna)

Miejsce pracy:

    Białystok, Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Katowice, Koszalin, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Piotrków Trybunalski, Poznań, Radom, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zielona Góra

Opis stanowiska:

  • organizacja i rozwój sieci sprzedaży poprzez budowanie długotrwałych i pozytywnych relacji z agentami ubezpieczeniowym
  • zarządzanie zespołem agentów ubezpieczeniowych
  • realizacja ustalonych planów sprzedażowych
  • nadzorowanie pracy podległej sieci w zakresie jakości merytorycznej zawieranych umów, terminowości rozliczeń
  • motywowanie, szkolenie, obsługa i kontrola wyników sprzedaży podległych agentów


Wymagania: 

  • wykształcenie wyższe 
  • znajomość i doświadczenie (co najmniej dwuletnie) w zarządzaniu agencyjną siecią sprzedaży  
  • znajomość i doświadczenie (co najmniej dwuletnie) w sprzedaży ubezpieczeń majątkowych i/lub komunikacyjnych
  • znajomość lokalnego rynku ubezpieczeń oraz agentów ubezpieczeniowych
  • umiejętności analizy zapytań ofertowych
  • umiejętność sporządzania ofert ubezpieczeniowych i negocjowania warunków umów ubezpieczenia
  • umiejętności negocjacyjne, elastyczność – umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, wysoka kultura osobista 
  • dobra organizacja pracy
  • dobra znajomość pakietu MS Office, a w szczególności programu Excel
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w Oddziale dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych
  • możliwość podnoszenie kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu 
  • pracę w przyjaznej atmosferze 
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy agencyjnej

>

Aplikuj

Warszawa

Rzeczoznawca w Zespole Likwidacji Szkód Korporacyjnych

Opis stanowiska:

  • Wykonywanie oględzin na miejscu szkody, sporządzanie cyfrowej dokumentacji fotograficznej i protokołów z lustracji oraz opinii technicznych w oparciu o zebrany materiał, sporządzanie lub weryfikacja kosztorysów budowlanych.

  • Realizacja zleceń dotyczących obsługi szkód zgodnie z wewnętrznymi wytycznymi/procedurami

  • Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do ustalenia przyczyny szkody oraz odpowiedzialności i wysokości szkody

  • Realizacja ustalonej liczby zleceń i monitorowanie na bieżąco liczby wykonanych zleceń

  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi

Wymagania:

  • Wysoki poziom wiedzy technicznej oraz doświadczenie z zakresu wyceny wartości obiektów budowlanych i robót budowlano-montażowych

  • Znajomość przepisów związanych z bezpieczeństwem pożarowym i prawem budowlanym

  • Biegła znajomości obsługi programów do sporządzania kosztorysów budowlanych, preferowany SekoPrix

  • Mile widziana praktyka zawodowa oraz doświadczenie w zakresie technicznej likwidacji szkód majątkowych

  • Brak przeciwwskazań do pracy na wysokości

  • Prawo jazdy kat „B”

  • Wykształcenie wyższe techniczne

  • Umiejętności analityczne oraz formułowanie wniosków na bazie zgromadzonych materiałów

  • Dyspozycyjność

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

  • Pracę w przyjaznej atmosferze

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Pracę w miejscu zamieszkania

Aplikuj

Poznań

Asystent/Specjalista w Zespole Ubezpieczeń Korporacyjnych

Opis stanowiska:

  • Współpraca z pośrednikami (brokerami, agentami) w zakresie pozyskiwania ubezpieczeń osobowych

  • Przygotowywanie i modyfikowanie ofert

  • Administrowanie czynnymi umowami ubezpieczenia

Wymagania:

  • Znajomość i doświadczenie (co najmniej dwuletnie) w sprzedaży ubezpieczeń osobowych

  • Umiejętności analizy zapytań ofertowych oraz dokumentacji przetargowych SIWZ

  • Umiejętność sporządzania ofert ubezpieczeniowych i negocjowania warunków umów ubezpieczeniowych

  • Preferowane wykształcenie wyższe

  • Doświadczenie we współpracy z brokerami/agentami

  • Dobra znajomość pakietu MS Office

  • Prawo jazdy kat. B

  • Umiejętności negocjacyjne, wysoka kultura osobista i odporność na stres

  • Samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w Oddziale dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych’

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

Aplikuj

Gdańsk

Specjalista w Departamencie Ubezpieczeń Komunikacyjnych – Zespół Centrów Flotowych

Opis stanowiska

  • Dokonywanie oceny ryzyka flot pojazdów, ofertowanie, określanie warunków oraz zawieranie umów generalnych

  • Odpowiedzialność za wynik rentowności i sprzedaży ubezpieczeń flotowych w podległym regionie

Wymagania

  • Doświadczenie w underwritingu ubezpieczeń komunikacyjnych flotowych – co najmniej 3 lata

  • Bardzo dobra znajomość specyfiki ubezpieczeń dla branży flotowej

  • Bardzo dobra znajomość rynku brokerskiego

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PP)

  • Nastawienie na cel i wytrwałość

  • Komunikatywność przekładająca się na budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi

Oferujemy

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

Aplikuj

Kraków

Menadżer Sprzedaży

Opis stanowiska

  • Organizacja i rozwój sieci sprzedaży, poprzez budowanie długotrwałych i pozytywnych relacji z agentami ubezpieczeniowymi

  • Zarządzanie zespołem agentów ubezpieczeniowych

  • Realizacja ustalonych planów sprzedażowych

  • Motywowanie, szkolenie, obsługa i kontrola wyników podległych agentów

Oczekujemy:

  • Znajomości i doświadczenia (co najmniej dwuletnie) w sprzedaży ubezpieczeń majątkowych i/lub komunikacyjnych

  • Znajomości lokalnego rynku ubezpieczeń oraz agentów ubezpieczeniowych·(posiadanie grupy współpracujących agentów będzie dodatkowym atutem)

  • Doświadczenia we współpracy z agentami

  • Umiejętności analizy zapytań ofertowych

  • Umiejętności sporządzania ofert ubezpieczeniowych i negocjowania warunków umów ubezpieczeniowych

  • Dobrej znajomości pakietu MS Office

  • Prawa jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w Oddziale dynamicznie rozwijającej się firmie, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • Możliwość podnoszenie kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

  • Pracę w przyjaznej atmosferze

Aplikuj

Warszawa

Analityk raportujący w Departamencie Controllingu Taryfowego

Opis stanowiska

  • Wykonywanie raportów cyklicznych i ad-hoc w oparciu o istniejące procedury raportowe

  • Przygotowywanie prezentacji i materiałów na potrzeby sprawozdawczości wewnętrznej i grupowej

  • Udzielanie wyjaśnień i pogłębianie percepcji w wybranych widokach analitycznych

Oczekujemy:

  • Bardzo dobrej znajomości pakietu Office (PowerPoint i Excel)

  • Znajomości zagadnień ubezpieczeniowych

  • Komunikatywności, terminowość, chęć ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji

  • Dobrej organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole

  • Zdolności analitycznych

  • Wykształcenie wyższego lub ostatnie lata studiów (preferowane kierunki ścisłe i/lub techniczne)

    Dodatkowe atuty:

    • Doświadczenie na podobnym stanowisku

    • Mile widziana znajomość języka makr MS Office

    • Mile widziana znajomość języka zapytań SQL

    Oferujemy:

    • Ciekawą pracę w Centrali dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

    • Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

       

Aplikuj

Kraków

Specjalista w Departamencie Ubezpieczeń Komunikacyjnych – Zespół Centrów Flotowych

Opis stanowiska

  • Dokonywanie oceny ryzyka flot pojazdów, ofertowanie, określanie warunków oraz zawieranie umów generalnych

  • Odpowiedzialność za wynik rentowności i sprzedaży ubezpieczeń flotowych w podległym regionie

    Oczekujemy:

    • Doświadczenie w underwritingu ubezpieczeń komunikacyjnych flotowych – co najmniej 3 lata

    • Bardzo dobra znajomość specyfiki ubezpieczeń dla branży flotowej

    • Bardzo dobra znajomość rynku brokerskiego

    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PP)

    • Nastawienie na cel i wytrwałość

    • Komunikatywność przekładająca się na budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi

    Oferujemy:

    • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

    • Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

       

Aplikuj