InterRisk Kontakt (22) 212 20 12

Kariera

Warszawa - Centrala

Specjalista ds. Likwidacji Szkód Osobowych z Ubezpieczeń Komunikacyjnych OC

Wymagania:
•  wykształcenie wyższe ( preferowane kierunki studiów: prawo, finanse, ubezpieczenia)
•  doświadczenie w likwidacji szkód osobowych z ubezpieczeń OC
•  bardzo dobra znajomość przepisów prawa oraz orzecznictwa sądowego
•  umiejętność negocjacji
•  efektywna organizacja pracy
•  łatwość podejmowania decyzji
•  umiejętność pracy w zespole
•  znajomość obsługi komputera
•  znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

Zakres obowiązków:
•  likwidacja szkód osobowych z ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych

Kandydatom oferujemy:
•  stabilne warunki zatrudnienia
•  ciekawą pracę
•  szkolenia i możliwości rozwoju

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.


Aplikacje: CV + list motywacyjny wraz adnotacją zawierającą klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych prosimy kierować na adres: rekrutacja@interrisk.pl

Warszawa - Centrala

Likwidator Szkód Zagranicznych ze znajomością języka niemieckiego

Opis stanowiska:
• likwidacja szkód z ubezpieczenia OC posiadacza pojazdu mechanicznego (z polis własnych) we współpracy z partnerami zagranicznymi, głównie z rynków niemieckojęzycznych
• prowadzenie bieżącej korespondencji oraz kontakt z partnerami zagranicznymi i Klientami
• weryfikacja poprawności i kompletności złożonych dokumentów pod kątem zakresu odpowiedzialności oraz rozmiaru szkody i wysokości odszkodowania
• podejmowanie decyzji o przyznaniu  lub odmowie wypłaty odszkodowania
• monitorowanie terminowości likwidacji szkód zgodnie z obowiązującymi przepisami
• rozpatrywanie wniesionych odwołań od wydanych decyzji odszkodowawczych

Wymagania:
• znajomość języka niemieckiego
• znajomość innych jęz. obcych będzie atutem
• wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ubezpieczenia; ekonomia, prawo).
• dobra organizacja pracy
• bardzo dobra znajomość MS Office (Excel, Access)

Oferujemy:
• samodzielną i odpowiedzialną pracę w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
• możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia
• atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
• prywatną opiekę medyczną, karnet sportowy

Aplikacje: CV + list motywacyjny wraz adnotacją zawierającą klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych prosimy kierować na adres: rekrutacja@interrisk.pl 

Warszawa - Centrala

Specjalista d.s. likwidacji szkód majątkowych/finansowych

Zakres obowiązków:
• likwidacja szkód majątkowych, w szczególności z ubezpieczeń sprzętu oraz ubezpieczeń finansowych
• weryfikacja poprawności i kompletności złożonych dokumentów
• ustalanie wysokości szkody i wysokości odszkodowania
• podejmowanie decyzji o przyznaniu lub odmowie wypłaty odszkodowania
• prowadzenie bieżącej korespondencji oraz kontakt telefoniczny z Klientami
• monitorowanie terminowości likwidacji szkód zgodnie z obowiązującymi przepisami
• rozpatrywanie wniesionych odwołań od wydanych decyzji odszkodowawczych

Od kandydatów oczekujemy:
• min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku likwidatora szkód ubezpieczeniowych
• wykształcenia wyższego prawniczego, ekonomicznego lub technicznego
• znajomości obowiązującego prawa i praktyki ubezpieczeniowej
• umiejętności analizy dokumentacji ubezpieczeniowej 
• dobrej organizacji i efektywności czasu pracy
• umiejętności pracy pod presją czasu
• bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office

Oferujemy:
• samodzielną i odpowiedzialną pracę w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
• możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia,
• atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.

Aplikacje: CV + list motywacyjny wraz adnotacją zawierającą klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych prosimy kierować na adres: rekrutacja@interrisk.pl



Cała Polska

Menadżer sprzedaży (umowa agencyjna)

Miejsce pracy:
Białystok, Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Katowice, Koszalin, Kraków,  Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Piotrków Trybunalski, Poznań, Radom, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zielona Góra

Opis stanowiska:
• organizacja i rozwój sieci sprzedaży poprzez budowanie długotrwałych i pozytywnych relacji z agentami ubezpieczeniowym
• zarządzanie zespołem agentów ubezpieczeniowych
• realizacja ustalonych planów sprzedażowych
• nadzorowanie pracy podległej sieci w zakresie jakości merytorycznej zawieranych umów,terminowości rozliczeń
• motywowanie, szkolenie, obsługa i kontrola wyników sprzedaży podległych agentów

Wymagania:
•  wykształcenie wyższe
•  znajomość i doświadczenie (co najmniej dwuletnie) w zarządzaniu agencyjną siecią sprzedaży  
•  znajomość i doświadczenie (co najmniej dwuletnie) w sprzedaży ubezpieczeń majątkowych i/lub komunikacyjnych
•  znajomość lokalnego rynku ubezpieczeń oraz agentów ubezpieczeniowych
•  umiejętności analizy zapytań ofertowych
•  umiejętność sporządzania ofert ubezpieczeniowych i negocjowania warunków umów ubezpieczenia
•  umiejętności negocjacyjne, elastyczność – umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, wysoka kultura osobista
•  dobra organizacja pracy
•  dobra znajomość pakietu MS Office, a w szczególności programu excel
•  prawo jazdy kat. B

Oferujemy:
•  ciekawą pracę w Oddziale dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych
•  możliwość podnoszenie kwalifikacji i rozwoju zawodowego
•  wsparcie ze strony doświadczonego zespołu
•  pracę w przyjaznej atmosferze
•  atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy agencyjnej


Aplikacje: CV + list motywacyjny wraz adnotacją zawierającą klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych prosimy kierować na adres: rekrutacja@interrisk.pl

Warszawa - Centrala

Specjalista ds. implementacji w Departamencie Kontroli Procesowej Likwidacji Szkód

Opis stanowiska:
• nadzorowanie skutecznego wdrażania produktów projektów oraz rekomendacji dotyczących doskonalenia obszaru likwidacji szkód
• uczestnictwo i koordynacja innowacyjnych projektów realizowanych w ramach programu doskonalenia obszaru likwidacji szkód InterRisk z wykorzystaniem najnowszych metodologii
• poszukiwanie i proponowanie usprawnień racjonalizatorskich poprzez prace projektowe
• przeprowadzanie analiz projektowych i opracowywanie rekomendacji usprawnień procesowych
• dbałość o efektywną komunikację i zgodności działań w projekcie z przyjętymi metodykami i standardami
• organizacja warsztatów, konsultacji i spotkań roboczych grup projektowych
• bieżące wsparcie grup projektowych
• wsparcie procesu raportowania portfela projektów w ramach programu doskonalenia obszaru likwidacji szkód przed Zarządem


Wymagania:
• minimum 3-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z koordynacją projektów w obszarze likwidacji szkód
• doświadczenia w zwinnych wdrożeniach projektowych
• skuteczności w realizacji zadań
• wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i negocjacyjnych
• umiejętności pracy w narzędziach wspierających zarządzanie projektami
• bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
• bardzo dobrej znajomości MS Power Point i dobrej znajomości MS Excel
• samodzielności w działaniu i dobrej organizacji pracy
• umiejętności myślenia analitycznego

Oferujemy:
• skok w świat ciekawych i angażujących projektów w ramach dużego programu Spółki i możliwość rozwoju w ramach międzynarodowej grupy finansowej
• szerokie spektrum różnorodnych projektów, związanych zarówno z implementacją najnowszych technologii IT jak i transformacją kultury procesowej czy wdrażaniem nowych rozwiązań i narzędzi
• samodzielne stanowisko pracy, w ramach którego będziesz miał realny wpływ na wypracowywane rozwiązania projektowe
• szkolenia w interesujących Cię obszarach
• niebanalną atmosferę, wspierającego Przełożonego i otwarty zespół
• prywatną opiekę medyczną


Aplikacje: CV + list motywacyjny wraz adnotacją zawierającą klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych prosimy kierować na adres: rekrutacja@interrisk.pl

 

 

Dyrektor Oddziału

Bielsko-Biała

Opis stanowiska:
• efektywne zarządzanie Oddziałem oraz jego rozwój
• realizacja celów biznesowych określonych przez Spółkę
• zarządzanie zespołami sprzedażowymi
• nadzór nad efektywnością i jakością sprzedaży w podległych strukturach
• współtworzenie strategii lokalnych inicjatyw sprzedażowych
•    współpraca z jednostkami Centrali

Wymagania:
• wykształcenie wyższe
• min 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu strukturami sprzedażowymi
• orientacja na wyniki i realizację celów
• poparte sukcesami kompetencje związane z zarządzaniem i motywowaniem zespołu
• umiejętność negocjacji i podejmowania decyzji
• wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
• znajomość branży oraz rynku multiagencyjnego i brokerskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
• przyjazną atmosferę pracy  w zaangażowanym zespole
• możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia
• atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji


Aplikacje: CV + list motywacyjny wraz adnotacją zawierającą klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych prosimy kierować na adres: rekrutacja@interrisk.pl