InterRisk Kontakt (22) 575 25 25

Kariera

Warszawa

Specjalista w Zespole Obsługi Procesowej Wierzytelności w Centrum Rozliczeniowym

Opis stanowiska:

  • sporządzanie pism procesowych w sprawach cywilnych, w tym z zakresu ubezpieczeń

  • dochodzenie wymagalnych wierzytelności Spółki na drodze polubownej i procesowej

  • przygotowywanie projektów odpowiedzi w postępowaniu polubownym, sądowym i egzekucyjnym oraz reklamacyjno-skargowym przed organami i instytucjami rynku finansowego

  • wsparcie Zespołu Obsługi Procesowej Wierzytelności w realizacji bieżących zadań i projektów

  • kontrola nad przepływem korespondencji i biegiem terminów procesowych

  • analiza prawna dokumentów, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji procesowej

  • tworzenie pisemnych raportów, analiz i podsumowań w ramach realizowanych zadań

Wymagania:

  • absolwent lub student ostatnich lat studiów (kierunek: prawo, administracja)

  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point)

  • doświadczenie w zakresie postępowania cywilnego

  • doświadczenie w zakresie procesowego dochodzenie wierzytelności mile widziane

  • umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość w realizacji wyznaczonych zadań

  • doskonała organizacja pracy, sumienność, dokładność, zaangażowanie

  • wysoka kultura osobista

  • mile widziane doświadczenie w zakresie postępowania cywilnego (procesowe dochodzenie wierzytelności)

Oferujemy

umowę o pracę (z nastawieniem na długofalową współpracę)

atrakcyjne wynagrodzenie

możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi procesowej wierzytelności podmiotu rynku finansowego

kreatywną i pełną wyzwań pracę w renomowanej międzynarodowej firmie ubezpieczeniowej

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Aplikuj

Katowice, Warszawa, Wrocław, Gdańsk, Kraków, Bydgoszcz

Specjalista ds. ubezpieczeń zdrowotnych

Opis stanowiska:

  • sprzedaż oraz odpowiedzialność za wynik sprzedaży ubezpieczeń zdrowotnych

  • współpraca z pośrednikami - budowanie relacji, monitorowanie wyników, szkolenia, motywowanie

  • analiza rynku ubezpieczeń zdrowotnych oraz usług medycznych pod kątem możliwości rozwoju produktu/ów

  • rozwój i monitorowanie portfela ubezpieczeń zdrowotnych

  • tworzenie ofert grupowych ubezpieczeń zdrowotnych

  • opieka nad klientami korporacyjnymi, negocjowanie warunków zdrowotnych umów grupowych, prowadzenie analiz szkodowości

    • Wymagania:

      • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ubezpieczenia, finanse, medycyna, zarządzanie)

      • znajomość rynku ubezpieczeń zdrowotnych, branży usług medycznych

      • doświadczenie w obszarze sprzedaży B2B w zakresie usług medycznych, ubezpieczeń osobowych i/lub życiowych

      • bardzo wysokie kompetencje interpersonalne przekładające się na budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi

      • skuteczność w realizacji celów

      • dynamizm, energia i przedsiębiorczość

        • Oferujemy:

          • atrakcyjne warunki finansowe

             

Aplikuj

Warszawa

Specjalista ds. HR

Opis stanowiska

  • prowadzenie programów szkoleniowych i rozwojowych dla pracowników oraz projektów strategicznych dla firmy z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi

  • prowadzenie procesów rekrutacyjnych na zróżnicowane stanowiska

  • organizacja oraz prowadzenie procesów wdrożenia nowych pracowników

  • przygotowywanie profili kandydatów i dalsza rekomendacja dla biznesu

  • monitorowanie i analiza procesów ocen okresowych pracowników

  • tworzenie oraz analiza raportów i statystyk z obszaru HR

Wymagania:

  • min. 2-3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze szkoleń i rozwoju pracowników

  • wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi psychologia, socjologia

  • dobra znajomości pakietu Microsoft Office

  • znajomość języka angielskiego

  • zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania

  • umiejętność pracy w zespole

  • zdolności komunikacyjne i interpersonalne

  • samodzielność, zdolność planowania i organizowania swojej pracy

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w Centrali dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

  • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

     

Aplikuj

Warszawa

Specjalista w Biurze Administracji

Opis stanowiska

  • administrowanie budynkiem Centrali spółki (m.in. nadzór nad wykonywaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, codzienna inspekcja powierzchni i otoczenia, nadzór nad usuwaniem usterek, kontrola usług sprzątania i ochrony)

  • realizowanie zleceń dotyczących organizowania transportu (osób, wyposażenia, dokumentów, etc.)

  • dokonywanie zakupów administracyjnych zgodnie z zamówieniem

  • wsparcie w prowadzeniu spraw związanych z flotą samochodową Spółki

  • udział w projektach realizowanych przez Biuro Administracji i przez Spółkę

Wymagania

  • wykształcenie techniczne

  • min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku

  • dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)

  • sumienność, rzetelność i komunikatywność

  • dobra organizacja czasu pracy

Oferujemy

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • wsparcie managera otwartego na inicjatywę i pomysły

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

     

Aplikuj

Warszawa

Referent w Departamencie Likwidacji Szkód Masowych, Zespół NNW

Opis stanowiska:

  • bieżąca likwidacja szkód NNW zgodnie z obowiązującymi procedurami i wytycznymi

  • udzielanie odpowiedzi na odwołania

  • prowadzenie bieżącej korespondencji oraz kontakt telefoniczny z Klientami

  • bieżący kontakt z Centralą w sprawach związanych z likwidacją szkód

Wymagania:

  • mile widziane doświadczenie w pracy w call center lub w obszarze likwidacji szkód

  • dobra znajomość MS Excel

  • znajomość zagadnień medycznych (dodatkowy atut)

  • sumienność, rzetelność i komunikatywność

  • dobra organizacja czasu pracy

Oferujemy

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

  • możliwość rozwoju w firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku ubezpieczeń

  • wsparcie managera otwartego na inicjatywę i pomysły

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

  • pracę w przyjaznej atmosferze

    Aplikuj

  • Warszawa

    Specjalista w Departamencie Rozwoju Sprzedaży

    Opis stanowiska:

    • wsparcie sprzedaży ubezpieczeń majątkowych masowych

    • planowanie i organizacja akcji promocyjnych oraz analiza i ocena ich efektywności

    • zapewnienie sprawnego przepływu informacji marketingowo-sprzedażowej pomiędzy Centralą i Oddziałami

    • organizowanie oraz wspieranie cyklicznych spotkań dla managerów sprzedaży

    • doraźne, analityczne wsparcie w zakresie wyników sprzedaży sieci agencyjnej

    • przygotowywanie raportów i analiz

    • analiza szkodowości portfela klientów

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe lub student ostatniego roku studiów (preferowany kierunek: prawo)

    • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

    • dobra znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego

    • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Exce, PP)

    • nastawienie na cel i wytrwałość

    • komunikatywność przekładająca się na budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi

    Oferujemy:

    • ciekawą pracę w Centrali dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

    • możliwość podnoszenie kwalifikacji i rozwoju zawodowego

    • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

    • pracę w przyjaznej atmosferze

       

    Aplikuj

    Warszawa

    Staż w Departamencie Aktuariatu / Controllingu Taryfowego / Zarządzania Ryzykiem

    Czym możesz się zajmować:

    • wsparciem analitycznym procesów realizowanych w ramach departamentów

    • doborem i zastosowaniem technik statystycznych do parametryzacji matematycznych modeli wyceny i
    • szacowania ryzyka

    • udziałem w przygotowaniu danych i przeliczaniu modeli aktuarialnych

    • pomocą wszędzie tam, gdzie matematyk może się przydać

     

    Jeżeli cechuje Cię:

    • kultura matematyczna / analityczna;

    • ciekawość i umiejętność rozwiązywania problemów przy użyciu aparatu matematycznego

    • znajomość podstaw statystyki

    • znajomość Excel, Access, SQL lub umiejętność programowania

    • umiejętność pracy w zespole

    • zdolności komunikacyjne i interpersonalne

    • samodzielność, zdolność planowania i organizowania swojej pracy

     

    Oferujemy:

    • płatny staż w Departamencie Aktuariatu / Controllingu Taryfowego / Zarządzania Ryzykiem

    • staż trwający 1 – 3 miesiące w okresie lipiec – wrzesień

    • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

    • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

    • przyjazną atmosferę

       

    Aplikuj

    Warszawa

    Specjalista w Departamencie Kontroli Procesowej Likwidacji Szkód

    Opis stanowiska

     

    • przeprowadzanie kontroli szkód majątkowych oraz komunikacyjnych i osobowych w zakresie przestrzegania procedur i wytycznych, administrowanie procesami

    • udział w realizacji planowych i doraźnych zadań kontrolnych

    • analiza raportów i statystyk związanych z likwidacją szkód

    • określenie potrzeb wprowadzania nowych lub modyfikacji istniejących mechanizmów kontrolnych

    • wykorzystywanie wyników kontroli i analiz do optymalizacji procesów likwidacji merytorycznej poprzez wdrażanie usprawnień

    i innowacji

    • udział w projekcie CFR (kontrola szkód zamkniętych)

     

    Wymagania

     

    • 2 – 3 lata doświadczenia w pracy w zakresie likwidacji szkód majątkowych

    • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PP)

    • umiejętność wnioskowania i formułowania ocen

    • umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu

    • komunikatywność

    • samodzielność

    • skrupulatność oraz dobra organizacja pracy

    Mile widziane

    • dobra znajomość języka angielskiego

    • doświadczenie na stanowiskach związanych z prowadzeniem kontroli

     

    Oferujemy

     

    • ciekawą pracę w Centrali dynamicznie rozwijającej się firmy, wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych

    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

    • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

    • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

    • pracę w przyjaznej atmosferze

    Aplikuj