InterRisk Kontakt (22) 575 25 25

Rzecznik Satysfakcji Klienta


Dzień dobry!

Zajmuję się najbardziej złożonymi sprawami, które wymagają indywidualnego podejścia. Patrzę na nie oczami naszych Klientów i dążę do wypracowania satysfakcjonujących obie strony rozwiązań. Czuwam także nad komunikacją między nami, tak aby była ona zawsze przejrzysta i zrozumiała. Wierzę, że dobra komunikacja to więcej niż połowa sukcesu!

W jakich sprawach mogę udzielić wsparcia?

Uruchamiam swoje działania w sytuacjach, kiedy wyczerpałeś już ścieżkę reklamacyjną, a nadal uważasz, że Twoja sprawa nie jest wystarczająco wnikliwie przeanalizowana. Służę również pomocą we wszystkich sprawach, które nie podlegają standardowym procedurom.

Jak się ze mną skontaktować?

Jeżeli jesteś naszym Klientem i Twoje pytanie dotyczy konkretnej sprawy prosimy o podanie danych umożliwiających identyfikację. Tylko w takiej sytuacji będziemy mogli się z Tobą skontaktować.

W treści maila koniecznie podaj swoje dane:

  1. Imię Nazwisko
  2. Adres e-mail
  3. Telefon kontaktowy
  4. Numer sprawy lub reklamacji

Informację wyślij na adres: rzecznikklienta@interrisk.pl