Komisja Nadzoru Finansowego przyznała 12 czerwca br. 7 wyróżnień za przychylne nastawienie do negocjacji z klientami. Wśród 6 wyróżnionych zakładów ubezpieczeń znalazł się InterRisk.
Uroczystość ogłoszenia laureatów odbyła się w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego. Poza InterRisk wyróżniony został między innymi Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny.
„Jesteśmy zaszczyceni, że InterRisk znalazł się w gronie instytucji finansowych docenionych za mediacyjne podejście do współpracy z klientami. W strategii i operacyjnych działaniach zawsze staramy się prezentować proklienckie postawy i cieszymy się, że zostało to dostrzeżone oraz nagrodzone” – mówi Piotr Narloch, Prezes Zarządu InterRisk.
Celem przyznawanych przez Komisję Nadzoru Finansowego wyróżnień jest rozpowszechnianie kompromisowych metod radzenia sobie ze sporami pomiędzy instytucjami finansowymi a ich klientami. Ich zastosowanie skutkuje poprawą wizerunku organizacji, poprawianiem relacji z klientami, a ponadto, spór zamykany jest znacznie szybciej i generuje niższe koszty.