InterRisk Kontakt (22) 575 25 25
27.04.2020

InterRisk pomaga w uzyskaniu informacji w związku z epidemią

W obliczu obecnej sytuacji InterRisk wyszedł naprzeciw bieżącym potrzebom Klientów, Partnerów i Pracowników. Zgodnie z zaleceniami, pożądane jest, aby nie opuszczać miejsca zamieszkania. W związku z tym, we współpracy z Global Assistance Polska w ramach infolinii ubezpieczyciela porozmawiać będzie można z konsultantami, którzy udzielą informacji dotyczących kwestii związanych z koronawirusem.

Pod numerem telefonu InterRisk Kontakt 22 575 25 25 konsultanci udzielą odpowiedzi na pytania dotyczące zdrowia, regulacji prawnych czy innych tematów dotyczących życia codziennego, takich jak sposoby spędzania czasu, bezpieczne zakupy czy rozrywka.

InterRisk podchodzi odpowiedzialnie do okoliczności i decyzje podejmuje, kierując się przede wszystkim troską o zdrowie Klientów, Partnerów i Pracowników, a także zapewnieniem ciągłości funkcjonowania spółki i wsparciem działań biznesowych Partnerów. Zwłaszcza
w tak trudnej sytuacji, z jeszcze większym zaangażowaniem udziela niezbędnej pomocy.