InterRisk Kontakt (22) 575 25 25
31.07.2020

InterRisk ułatwi bezgotówkowe płatności

Polacy coraz chętniej płacą bezgotówkowo. Sytuacja epidemii pokazała, jak ważna jest ta forma płatności. Stała się najbardziej preferowaną zarówno przez Klienta, jak i sprzedawcę. InterRisk, rozumiejąc zmieniające się potrzeby rynku, zdecydował się na rozwojowy krok w stronę przyszłości
i udostępnił agentom bezpieczną formę obsługi Klientów i pobierania opłat za polisy.

Zależy nam, aby nasi Pośrednicy czuli się bezpiecznie i komfortowo w kontaktach z Klientem, co jest istotne zwłaszcza w obecnej sytuacji. Kładziemy nacisk, aby coraz bardziej usprawniać procesy,
w których uczestniczą. Usługa TubaPay pomoże naszym Pośrednikom w sprzedaży i rozliczeniach. Jesteśmy przekonani, że bezgotówkowe płatności to przyszłość zarówno dla branży ubezpieczeniowej, jak i pozostałych uczestników rynku
– mówi Daniel Kaliszuk, Członek Zarządu InterRisk.

TubaPay to rozwiązanie płatnicze stworzone specjalnie dla agentów i Towarzystw Ubezpieczeniowych. Bardzo mnie cieszy, że tak wspaniały partner, jak InterRisk, dołącza do naszej platformy. Z tej okazji mamy przygotowany specjalny program promocyjny dla agentów zamawiających terminale TubaPay za pośrednictwem InterRisk. Płatności na terminalu to komfort i bezpieczeństwo Klienta oraz wsparcie
w procesie oferowania, sprzedaży i zakupu polisy
– dodaje Cezary Świerszcz, prezes Bacca, czyli dostawcy TubaPay. 

Bezpośrednie płatności za polisy InterRisk na terminalach TubaPay są dostępne od 31 lipca.
O dokładnym czasie dostępności Partnerzy będą informować na swoich stronach internetowych i pozostałych kanałach komunikacji.