InterRisk Kontakt (22) 212 20 12
03.12.2015

MSP z InterRisk dla Banków Spółdzielczych

Małe i średnie firmy to dla Banków Spółdzielczych bardzo atrakcyjny, choć jednocześnie wymagający segment Klientów. W wykorzystaniu jego potencjału wsparcie zapewnia InterRisk, uzupełniając ofertę Banków Spółdzielczych o nowoczesne rozwiązania w zakresie kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej dla MSP.

InterRisk jest wiarygodnym partnerem należącym do grupy kapitałowej Vienna Insurance Group, koncernu ubezpieczeniowego obecnego w 25 krajach Europy Środkowo-Wschodniej i mającego za sobą blisko 200 lat tradycji. Spółka każdego roku obejmuje ochroną blisko 2 miliony klientów, korzystając przy tym z zaawansowanych technologii informatycznych, pozwalających na wystawienie polisy w zaledwie kilka minut.

Ponad 20-letnie doświadczenie na polskim rynku pozwala nam zaoferować Bankom Spółdzielczym korzystne warunki współpracy w zakresie m.in.:

  • ochrony majątku przedsiębiorstwa oraz zdrowia jego pracowników w ramach unikalnych pakietów BiznesPro, nagrodzonych Godłem „AS” Warszawskiej Izby Przedsiębiorców* oraz Brązowym Godłem Najwyższej Jakości QI,
  • kompleksowych ubezpieczeń majątku, zdrowia, NNW i podróży dla Klientów indywidualnych,
  • obowiązkowych i dobrowolnych ubezpieczeń dla rolników.

Zalety współpracy Banków Spółdzielczych z InterRisk:

  • pełna zgodność procesu sprzedaży z Rekomendacją U,
  • transparentność oferty,
  • system sprzedaży online,
  • wysoka jakość obsługi,
  • bezgotówkowy proces sprzedażowy,
  • wygodne zgłaszanie i profesjonalna likwidacja szkód,
  • oferty dedykowane dla poszczególnych branż,
  • wieloletnie umowy ubezpieczenia, zapewniające spokój nawet na 3 lata,
  • pełne wsparcie informatyczne procesu sprzedażowego i posprzedażowego.

Jesteśmy przekonani, że nasze rozwiązania pozwolą Państwu osiągnąć wymierne korzyści zarówno wizerunkowe, jak i finansowe.

Zapraszamy do współpracy.

* Pakiet BiznesPro i BiznesPro Zdrowie otrzymał w październiku 2015 r. specjalną statuetkę ASA w ramach konkursu zorganizowanego przez Warszawską Izbę Przedsiębiorców w celu promowania innowacyjnych produktów i usług finansowych, dedykowanych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców. Oceny produktów oraz usług dokonywali sami przedsiębiorcy, wybierając produkty uznane przez nich za najatrakcyjniejsze i najlepiej odpowiadające ich potrzebom, nie znając przy tym nazwy i pozycji rynkowej podmiotu oferującego produkt, oceniając jedynie jego wady i zalety. Więcej szczegółów dostępnych jest na stronie konkursu.

Zachęcamy również do zapoznania się z artykułem na temat perspektyw rynku MSP.