InterRisk Kontakt (22) 212 20 12
21.10.2016

Siódme Interium już za nami

Dobre praktyki w likwidacji szkód korporacyjnych były tematem siódmego webinarium zrealizowanego przez InterRisk. Zgromadziliśmy przed komputerami ponad 700 pośredników, którzy spędzili z nami minimum 30 minut.

W programie udział  wzięli Magdalena Kuklińska (Zastępca dyrektora Departamentu Ubezpieczeń Korporacyjnych ds. Likwidacji Szkód InterRisk ), Danuta Gemza (Starszy specjalista w Zespole Likwidacji Szkód Korporacyjnych InterRisk) oraz Michał Jakubiak (Kierownik Zespołu Ubezpieczeń Korporacyjnych InterRisk III Oddziału Warszawa).

Do obejrzenia webinarium zachęcił wszystkich Piotr Karda Członek Zarządu InterRisk. Nasi specjaliści wskazali zalety współpracy opartej na indywidualnym i elastycznym podejściu do Klienta oraz nastawieniu na długoletnią współpracę. Naszymi atutami są profesjonalizm, podział kompetencji likwidacyjnych, dostępność likwidatorów terenowych oraz współpraca z renomowanymi firmami zewnętrznymi. Dążymy do wypracowania rozwiązań polubownych.

Podczas programu położono nacisk na duże znaczenie współpracy z Klientem i brokerem od początku procesu zawarcia umowy, aż po proces likwidacji szkód. Wspieramy naszych Klientów w działaniach prewencyjnych. Dzięki wspólnie wypracowanym rozwiązaniom nasi Klienci uniknęli wielu groźnych sytuacji oraz strat i stresu z nimi związanego. 

Największym zainteresowaniem widzów cieszyły się przytoczone przypadki konkretnych sytuacji likwidacji szkód korporacyjnych.

Już dziś zapraszamy Państwa na kolejne webinarium 17 listopada.